Sunday, May 3, 2009

Pelea mea, alba era

Daca aveti un telefon de la niste bocitoare profesioniste, pls lasati-l intr-un comentariu.

Ieri am mers la piscina facultatii, si, din cauza celor vreo 30 si un pic de grade m-a prins soarele si pe-o parte si pe cealalta, m-am prajit ca blegu cu urme de la ochelarii de inot. Partea cea mai trista e ca pielea de pe umeri, mi-a spus ieri, profund afectata, ca are zile numarate. Pentru ca sunt foarte atasat de pelea mea m-am gandit sa ii fac o inmormantare cu tot ce trebuie, inclusiv bocitoarele de care am intrebat mai inainte.

Ma asteapta zile grele, pe mine si pe piele, rog suportul neconditionat al fanilor lui Marcel, pentru a trece cu bine prin aceste momente de grea incercare.

3 comments:

  1. Sigur n-ai "supra-sarbatorit" 1 Mai si ai adormit pe undeva pe la soare ?

    ReplyDelete
  2. Chiar m-ai crede in stare de o minciuna atat de grosolana?

    ReplyDelete
  3. 1 mai, Iulia T., toti prietenii tai buni, marea neagra, Costinesti, Vama Veche, ce viata... cum au trecut 4 anisori... Mai ieri ii tineam parul Iuliei T. sa nu vomite pe el si dupa aia o stergeai cu maneca de la camasa, ii dadeai putina apa sa clateasca si sa scuipe. Toate astea pentru un sarut si o relatie viitoare indelungata... DACA AI FI STIU...

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.