Thursday, May 21, 2009

Barlogul

Se pare ca toata lumea ma lasa. 

Saptamana trecuta, a plecat din cuibusorul nostru prietenul mongolez. S-a mutat in alta parte. Acum 2 zile, negrul meu coleg de camera a decis sa paraseasca culcusul. Ieri, a plecat si chinezu. Acum stau singur intr-un apartament cu 2 camere si nu imi vine sa cred. Noaptea nu mai inghet, ziua nu mai trebuie sa il aud pe chinez tipand la adversarii de joc. E bine!

Totusi, nu prea e misto sa fii singur, asa ca am decis ca de saptamana viitoare sa parasesc si eu cuibul. Ma mut intr-un loc super secret, despre care am auzit ca ar avea cam tot ce iti imaginezi: fantani arteziene, piscina, mancare si bautura gratis, servite de participantele la Miss Singapore de anul trecut (nu sunt cine stie ce, dar, sunt cele mai bune dintre fete de aici), frunze mari de palmier cu care sa ne faca vant in caz ca ne e cald. Rrrrrrr, deabia astept!

No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.