Tuesday, May 12, 2009

Marcel indonesianul

Salut dragi cititori ai blogului meu. Vreau sa va spun ca weekendul asta m-am distrat de minune, am tras chef dupa chef, ca un ursulet de plus ce sunt. Mai jos, pozele sunt relevante pentru starea mea de spirit. 

O seara perfecta incepe intotdeauna la o cina cu prietenii, pe care ii salut cu aceasta ocazie. Salut!


Bintang beer in dreapta, Chardonnay in stanga, alegerea e grea. Totusi, ursulet perspicac fiind imi dau seama ca vinul dupa bere e placere si incep cu dreapta. Noroc!

Noaptea e plina, tre sa incerc si un Malboro indonesian. Bineinteles, asortat cu un pic de Bintang!

Marea in plan indepartat, luna plina, un buchet de flori la dreapta mea. Totusi o ursoaica polara vine greu pana aici, la Ecuator...





El este Andrei! Desi arata ca vai de capul lui cu mizeria aia sub nas, mie imi place de el ca e baiat misto.



La o citronada cu prietenii

2 comments:

  1. Marcel pe la Barbulesti ai fost?

    ReplyDelete
  2. Chiar te prinde bine, iti pune in evidenta ochii, si zambetul.

    Baa, arati ca un cetatean, baa.

    Cred ca mustata aia le creste tuturor celor care termina politehnica, pentru ca nu am vazut inginer fara mustata.

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.