Thursday, May 7, 2009

La club

Am in acest moment un comunicat foarte important pentru tara. Ieri, 8 Mai 2009, am iesit pentru prima data la club in Singapore. Lucrurile au fost interesante, incepand chiar cu centrul Singapore-ului care, noaptea, vibreaza de lume, de toate varstele, de toate rasele posibile si nu in ultimul rand de culoare si de lumina. Am ramas realmente impresionat de cat e de misto noaptea in centrul Singapore-ului. Privelistea e breath taking, zgarie nori peste tot, multimea de oameni fermenteaza in jurul teraselor, restaurantelor si cluburilor.

Si am ajuns in club, Double 0. Double pentru ca avea era un fel de twice de singapore, cu 2 ringuri de dans, unul pentru muzica de club si unul pentru muzica hip hop. Noi am stat la muzica de club, pentru ca parea mai aproape de sufletul nostru de houseri inraiti. Miercuri seara, in limbajul vietii de noapte din Singapore inseamna Ladies Night. In absolut toate cluburile e Ladies Night, care se materializeaza in diferite avantaje pentru partea de sex feminin. In Double 0, ladies night insemna intrare gratis si bautura gratis(toata bautura pentru fete era gratis).

Acum ajungem la partea pe care toata lumea o astepta cu sufletul la gura, Povesti de adormit copii!!!:

1. Insetat fiind la un moment dat m-am gandit ca ar fi o idee interesanta sa ma duc sa imi iau ceva de baut. Ochesc deci un bar, si o iau inspre el. Ajung la locul cu pricina, si incep sa imi fac loc spre tejgheaua barului. Cand ajung la tejgheaua barului, ma uit in stanga, numai fete, ma uit in dreapta, numai fete, ma uit in sus, in semn de multumire, apoi ii cer barmanului ceva de baut. Acesta ma refuza nu prea politicos si imi explica de ce sunt numai fete acolo. Era barul cu free drinks for girls. Ahhhhhhhaaaaaaa!

2. Dupa nu foarte multa vreme, free drinks for girls incepe sa isi faca simtita prezenta pe ringul de dans. Mai exact, in timp ce noi incercam sa ne sincronizam miscarile stangace cu ritmul muzicii, apare o tipa (chinezoaica parea), care, dintr-o data cade langa noi, cam cum cade o rosie lasata pe marginea mesei. Noi, domni galanti, o ridicam o intrebam daca totul e ok, o asezam pe o canapea, dupa care ne dam seama de ce a cazut asa de artistic. Era praf, pulbere, muci, tandari. Naisssssss. Partea si mai tare era ca de la o bucata, aproape toate fetele din clubul ala erau pe cateva carari. Eu am ramas putin marcat de aceasta priveliste: o mare de fete, in general chinezoaice, bete de deabia se tineau pe picioare. Eleganta, stil, feminitate, da-le dreq atata vreme cat vodca curge si-i pe gratis, nu?

3. Spre sfarsitul distractiei am poposit putin si in arena hip hop, unde, am vazut o gramada de gangsteri made in asia care incercau sa-l explice pe fratele 50 cat se poate de bine celor din jurul lor. Din nou, Naisssssss


Seara a fost una reusita in mare parte, pozele de mai jos sunt dovada vie a faptului ca un zambet poate face noaptea mai luminoasa, si o barba lasata insistent sa creasca te poate face sa arati ca un domn respectabil la 30 de ani.

Enjoy life! Drink responsably.



No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.