Tuesday, May 12, 2009

Indonesia. Bintan Island

Am revenit (cu greu) din Indonesia dupa un weekend extrem de interesant. Am mers pe insula Bintan, la o distanta de cam 70 km de Singapore. Insula face parte din arhipelagul Indonesian. Locul unde am fost cazati se cheama Bintan Agro Resort, si mai jos sunt cateva poze care sa arate cam ce activitati am desfasurat in acest weekend si ce peisaje sunt in aceasta parte a lumii. Enjoy!

Vedere de la balconul camerei. 




Indonesia e o tara cu populatie de 240.000.000 oameni, deci e o tara aglomerata, si asta se vede pe strazile oraselor. 

In apropierea acestei insule am facut snorkling, am vazut corali la distante foarte mici de suprafata(0.5 m - 4m). Peisajul este extraordinar. 

Un fel de crab cu cochilie ca de melc.


Peisaj de insular, Indonezia.
Strazile pe Bintan, si probabil in toata indonezia sunt extrem de inguste. Toate masinile au latimi destul de mici, gen Daewoo Damas. Foarte multi au scootere. 
Vedere din fata hotelului, pe malul marii/oceanului. 
Vedere de la balcon. 

Vas de pescari indonezieni. 


Vedere din incinta hotelului. 

No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.