Tuesday, March 31, 2009

Trecui mestecanisu

Oamenii astia de aici au invatat sa fie niste oite simpatice si ascultatoare din cauza unei conduceri dictatoriale cu fata de democratie. Cumva, din punctul meu de vedere, e o metoda destul de buna sa educi o masa de oameni eterogena ca si cultura si semi-salbatica.

Exemple interesante de cat de stricta e legea aici ar fi: mancatul si bautul in mijloacele de transport in comun (metrou, autobuze) e interzis. Amenda e 1000$ singaporezi, adica vreo 500$. Aruncatul unei hartii pe jos e la fel 1000$S.

De departe cea mai tare si oarecum stupida lege este cea care interzice guma de mestecat. Da, da, in Singapore, guma de mestecat este interzisa prin lege. NU ai voie sa vinzi, nu ai voie sa ai la tine. Singurele exceptii sunt cele in care un doctor iti prescrie guma de mestecat ca si medicament. Nu stiu exact ce boala se trateaza cu guma de mestecat, dar cine stie. :)

Am fost azi la doctor si am aflat ca stomacul meu e un pic busit. Motivul: prea multa mancare picanta si suc de lamaie. Pt sucul de lamaie imi fac mea culpa, dar pentru mancarea picanta... Nu gasesti altceva aici. Pentru ca nu sunt fan mancare picanta, cand merg sa imi iau de mancare ii intreb pe aia "Excuse me, is this food spicy?" ei raspund "Yes, Yes, spicy, spicy" apoi urmatoarea replica este "I don't really like spicy..." iar el imi raspunde imediat: "Aaaa, no, no, not spicy, not spicy!". Toti mananca picant aici. Pun bucati de ardei iute si in salate. Foarte probabil cand o sa revin in Ro limba mea va avea cu 50% mai putine papile gustative. Deci, Iulia, daca nu o sa te mai pup cum te pupam o data sa stii ca EI sunt de vina!! Ei si mancarea lor de rahat!

Trebuie sa va spun ca desi stiu ca sunteti foarte curiosi sa vedeti in premiera poze cu colegul meu de camera, acest lucru nu se va intampla prea curand. Nu am nici o poza deocamdata cu el, si acum 2 zile a plecat la nunta lu frate-su in Burma. Totusi, pot face eu un portret extrem de stilizat pe hartie intr-un stil neo-baroc, la cerere.

2 comments:

  1. Ai fost la doctor? Sper ca nu a fost la fel ca experienta lui Mircea cu doctorul!

    ReplyDelete
  2. Am fost la doctor. Par a fi sanatos. Cel putin exteriorul seamana cu cel al unui om sanatos. Pe interior, cine stie :)

    Care experienta a lui Mircea cu doctorul?

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.