Wednesday, March 25, 2009

Povestea colegului



Mentionam intr-un post anterior despre colegul meu din Burma. Acum, m-am gandit ca vi s-a facut super pofta sa auziti povesti super interesante cu el. Ei bine, pofta voastra se va potoli in curand. Inainte de a incepe povestile, as vrea sa fac o pauza si sa ii uram cu totii La Multi Ani prietenului Stefan, care se apropie vertiginos de varsta Adei. Stefi, iti urez sa o depasesti cat de curand!

E destul de ciudat sa stai cu cineva cu o cu totul alta perceptie asupra vietii fata de a ta. In primul rand tipul e hindu, si, n-a avut nici o relatie pana acum. Nu a avut, nu vrea sa aiba, pt ca e prea tanar ca sa poata decide el ce e bun si ce e rau. La ce-s buni parintii decat sa aleaga pentru el? I-am aratat niste poze de anul trecut de la mare, de ziua lui George. In pozele alea au fost beri, tigari, voie buna, distractie, dar, cel mai mult l-a surprins o poza in care Mircea si Corina, sitting in a tree, kissing. S-a oprit, s-a uitat la mine, s-a uitat din nou la poze si m-a intrebat "Who's that guy?". Cu vocea tremuranda, i-am zis: "A, he's a friend". Au urmat 15 minute in care a trebuit sa ii explic cum sta treaba in alte parti decat in tara lui in legatura cu relatiile intre baieti si fete, ca nu toti parintii aleg neveste pentru baietii lor, ca viata e complexa si are multe aspecte.

Alt aspect amuzant este faptul ca, desi in tara lui vremea e tropicala, cu temperaturi foarte ridicate, el nu rezista la mai mult de 24 grade. Saracul, s-a nascut sub aerul conditionat. Seara, la mine in camera e in principiu congelator. Adica m-am prostit cand am ajuns aici ca o sa fie cald, imi iau doar un cearsaf si lucrurile vor fi bune. Ei, am gresit. Trebuia sa imi iau plapuma, fes, manusi. Totusi, nu e nici un motiv pentru care sa va ingrijorati si sa luati avionul pana aici. Am inceput sesiuni de educare, al caror rezultat sper ca va fi o convietuire pasnica de-a lungul noptii la 24-25 grade.

Acum ajungem la parti misto, zgomote. Pe langa filmele si melodiile indiene, care, intre noi fie vorba, sunt penale, am parte de besini. Zgomotoase, nemirositoare, si destul de dese. Am incercat sa ii zic ca nu-i frumos sa se beseasca, e nepoliticos, ar trebui sa mergi la baie, sa le eliberezi acolo etc. N-am avut succes pentru ca nu stiam exact cum sa explic in semne "disrespectful". Asa ca acum traiesc intr-o camera in care el mai trage un part, eu mai trag un partz. Elegant.

Inca o data, Stefane, la multi ani! Sa fii sanatos!

3 comments:

Vorbeste cu mine, nu fi timid.