Monday, March 16, 2009

Jungleducation




Daca va place sa mancati in timp ce cititi primul post al prietenului vostru Andrei, va sfatuiesc sa luati o pauza.

Astazi am mers pana la banca unde mi-am deschis un cont de singapore, care se afla intr-un mall destul de mare. Pentru ca eu am ajuns acolo pe la 10 30 si banca se deschidea la 11, m-am gandit ca nu exista un mod mai placut de a incepe ziua decat cu un burger whooper de la B***** K***. Deci, iau burgeru, iau Coca Cola si ma uit dupa o masa. Ma asez la o masa la umbra a 3 palmieri (da, in mall :) ). Ma apuc sa mananc. Ascult o muzica la iphonu meu spart, privirea tintita intr-un punct fix, gandurile alergand involburate spre patria mama. Ajung pe la jumatea burgerului cand in punctul meu fix apare o indianca cu 2 puradei de vreo 10 ani. Unu dintre ei isi apleaca mana suav catre slit il deschide si isi scoate soricelu la vomitat, in dosul palmierilor sub care m-am gandit eu sa imi iau micul dejun. Defocalizez repede din punctul fix si incep sa le o iau pe indianca la impins vagoane. Ea, foarte calma imi zice ca baia nu mergea. Indieni.

Dupa aceasta intamplare, mi-am dat seama ca tre sa invat un pic de engleza de hood pentru ca limbajul meu a fost mult prea formal cu niste oameni subdezvoltati ca aia. Deci, va rog, daca aveti un sfat, o injuratura in engleza ceva, bagati-o la comment.

Sunt multe culture clashes de care o sa povestesc pe aici. In principiu singapore e zoo uman. Gasesti de toate rasele aici, fiecare cu obiceiurile lui de la descalecatul din copaci.

1 comment:

  1. :) nevoile de la baza piramidei lui Maslow...what can I say ? no commnent! o experienta mai putin placuta daca pentru persoane slabe de inger:P

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.