Saturday, March 28, 2009

Cine-i romanii?



Foarte interesant ce melodii au ajuns hiper cunoscute din Romania. Sa ii vezi pe super rockerii de la Bloundhood Gang cantand Dragostea din tei e ceva spectaculos.

Colegul meu de apartament din Mongolia are toata discografia Ackent. Cand i-am zis ca am fost la concert Ackent mai avea putin si incepea sa imi pupe picioarele :)) Am incercat sa-i spun ca Ackent e cam gay la noi, ca au piese cam de cacat. Totusi nu l-am convins sa renunte.

Ieri a fost ziua unei chinezoaice pe aici pe la hostel si m-am gandit sa le cant ceva. Acel ceva a fost Dragostea din tei :)) Toti au inceput sa cante cu mine. Sa vezi vreo 10 chinezi cantand numanuma iei numanuma numa iei e o priveliste incantatoare. Colegul meu de camera stie de Dragostea din tei. In Burma, Dragostea din tei a fost Numarul 1 in topurile lor cam o luna.

Am auzit la o ministerul muncii de unde mi-am luat viza pe telefonul unui arab Cleopatra Stratan. Oau!

Ca si concluzie: suntem peste tot acasaaa! Ackent si O-zone sunt cele mai tari trupe romanesti EVER!!

No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.