Thursday, March 19, 2009

Afla de ce musulmanii sunt agresivi!

Apartamentul meu de aici e cat se poate de multi etnic. Am un coleg de camera din Burma(lor le place sa isi zica Myanmar ), iar in cealalta camera sta un chinez si un mongolez.

Colegul meu din Burma a descalecat din pom si el anu asta cand ai lui l-au trimis la scoala in Singapore. Engleza stie foarte putina, dar invata acum la scoala. Aspiratii are, vrea sa se faca biznisman, sa conduca afacerea de familie. Ca religie e Hindu, iar aseara am avut o discutie cu el despre religii. Mi-a zis ca in tara lui cei mai multi sunt budisti, si mai sunt si niste musulmani, care nu ii plac deloc, pentru ca sunt agresivi. Si mi-a dat si o explicatie logica pentru acest lucru: sunt agresivi pentru ca mananca vita. Carne de vita. Si sangele de vita are nush ce care ii face agresivi. Nu era gluma, chiar credea chestia asta.

Un pic de background pentru credinta lui ca devii agresiv de la vita. Hindu, religia lui venereaza vaca. Ei nu mananca deloc vita, nu omoara vaci.

Si daca tot suntem la felul de a fi al colegului de camera, o sa mearga la nunta lu frate-su in cam 2 saptamani. L-am intrebat si eu curios de fire, cum si-a cunoscut frate-su viitoarea nevasta. El, foarte senin mi-a raspuns ca nu a cunoscut-o inca, doar maica-sa :)) Ca oricum ei sunt prea tineri sa ia decizii de genul asta, cu cine sa se marite, asa ca ii lasa pe parinti, care au experienta, sa aleaga. De ce atatea probleme cu sentimentu, stai sa suferi, plangi, cand poti sa iti lasi parintii sa faca alegerea pentru tine, nu? El a zis ca pana acum nu s-a uitat dupa nici o fata, nu s-a gandit sa se uite la fete asa, altfel. Mai incolo, acum e tanar (21 ani). Bineinteles ca a facut ochii cat sfeclele cand i-am zis ca la noi, baietii cu fetele, mai ies pe seara la un ceai, mai un pupic, mai o bombonica. Poze cu fete goale inca nu i-am aratat, dar cine stie, daca ma supara o data, pun un poster cu Pamela pe perete si l-am linistit definitiv :D

Revin in curand cu alte povesti din umbra junglei!

2 comments:

  1. Tocmai am descoperit blog-ul tau.. nu stiam ca esti atat de departe! Am ras putin de colegul tau de camera! :=) Suna foarte haios tipul!

    ReplyDelete
  2. Dada, om cu greutate spirituala.

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.