Tuesday, March 17, 2009

DIY - Suna eftin cand esti plecat din tara

Cand am plecat stiam sigur ca la baza pentru comunicarea cu Romania o sa fie internetul. Pentru ca pe internet bagi un mess, mai dai de-un skype, o mai arzi un pic pe google talk si toti prieteni par langa tine.

Asa gandeam eu cand am plecat. Intre timp am aflat ca prietena mea, nu isi poate instala Skype pe calculator pentru ca nu e administrator. Deja aceasta problema a fost un Milcov pus in fata tavalugului iubirii noastre. Prima solutie la care m-am gandit a fost sa isi instaleze prietena mea Skype si sa vorbim gratis, nestingheriti, sub acoperisul primitor al Internetului. Din pacate, din motive .... care nu isi au loc aici, s-a dovedit o solutie nefezabila.

Asa ca am cautat indelung si am gasit cea mai eftina varianta de vorbit cu Romania. Se cheama ActionVoip.com (www.actionvoip.com), e un fel de skype, si are tarife cel putin atractive cu Ro si nu numai. Mobil: 2 centi/min fix 0.5 centi/min.

Astfel, cu acest ActionVoip am beut Milcovul dintr-o sorbire.

No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.