Tuesday, August 25, 2009

Singapore post

Si cu postul asta am incheiat aventura singaporeza, asiatica pentru moment. Tocmai am trimis un pachet consistent catre Romania, 2 Iulii si mult bagaj, am impachetat, am baut un pic de bere si incep sa ma gandesc cu nerabdare la momentul in care voi ateriza pe otopeni si voi fi asteptat de o mare de oameni cu flori intr-o mana si batista in cealalta mana (emotiile pot parasi incinta in orice moment).

Acu cateva zile am revenit dintr-o ampla incursiune in Sud-Estul Asiei, mai exact in Tailanda, Malaezia si Indonezia. A fost o excursie pfffffaaai: diving, plaja, soare, mare, corali, surfing, oameni care mai de care. A fost o excursie care ma face sa imi doresc sa revin in partea asta de lume cat mai repede. Sunt si cateva poze, putine, pentru ca netul este jalnic.


Asa incepea aventura, cu o Shinga pe barca spre Koh Phangan, Tailanda.


Plaja era, in ochii altcuiva.


Detaliu in palatul regal tailandez


Petronas Towers, in Kuala Lumpur, Malaezia


Dupa o rugaciune pentru good luck, good charma, good life pentru doar 20.000 rupii indoneziene.


Cazarea in Bali. Marea la 10 metri, piscina pe malul apei, plaja cu nisip negru.


Alergand ca blegu dupa placa de surf.

Ce-i mai sus e doar un rezumat al ultimelor 3 saptamani, o sa revin cu mai multe detalii, povestiri, intamplari, dupa ce o sa ajung si eu acasa, adica in vreo 2 zile.

Parararam!

1 comment:

Vorbeste cu mine, nu fi timid.