Wednesday, August 12, 2009

astia suntem

In primul rand as vrea sa ii multumesc lui andrei care a fost suficient de amabil sa ma fac guest star pe acest blog minunat. In al doilea rand as vrea sa ii multumesc lui arti care mi-a oferit asistenta tehnica si care a facut practic aceasta transmisiune posibila. In al treilea rand as vrea sa le multumesc parintilor si tuturor celor care m-au sustinut si m-au ajutat sa ajung aici.
Nici nu stiu cu ce sa incep... asa ca nu o sa incep deloc. Las pozele sa vorbeasca. In curand o sa revin cu detalii.. acum e prea tarziu.. dimineata ma trezesc la 8 si o sa stau la spital pana la 4 pt ca hei, nu am venit aici in vacanta ci sa imi fac practica de vara, iar astia chiar o iau in serios! Mirrcea si Corina pleaca in 2 ore spre Dublin si asta nu poate decat sa ma intristeze.. Ramane casa pustie...
Pentru cei nerabdatori o sa raspund la cateva intrebari posibile..
@buri: da au topshop si h&m +cateva magazine vintage/sh ok. da-mi linkurile cu ce doresti sa iti cumpar si da am nevoie si de bani, o sa iti trimit contul.. bine poti sa ma lasi pe mine sa iti iau dupa capul meu pe banii tai, scot doamna din tine! pt un comision simbolic bineinteles . (o sa moara tatele de la serviciu cand o sa le spui ca ai personal shopper)
@george: nu! nu m-am futut.
@alica: nu! barbatii nu umbla in fuste pe strada, si nu! nici eu nici mircea nu ne-am luat fuste. inca..
Pt alte nelamuriri va rog contactati-ma pe mail sau la sectiunea comment-uri. Promit sa rraspund in limita timpului disponibil, pt ca da sunt o persoana foarte ocupata...




































5 comments:

  1. omg, deci am onoarea sa remarc prima barba lui luci!! tu vrei sa te incadrezi in peisaj, banuiesc, doar ca aia e irlanda (cu parul roscat & stuff), nu scotia!
    2. pozele sunt minunate, deci daca nu va iese cu medicina, cred ca puteti sa va luati o maimuta si sa mergeti pe litoral
    si 3 (pentru ca sunt o persoana organizata), de ce il minti pe alica, barbatii sunt in fusta, dupa cum se vede in pozele tale, si mai au si cimpoaie la ei ;;)

    pentru conturi bancare si modele de fustite urmeaza mail :)

    ReplyDelete
  2. eu am remarcat frumusetea locurilor, o tara minunata :) cum v-ati distrat in Glasgow? astept povesti de o saptamana. Si astept si un P.S special pt mine, de genul. PT Diana, P.S. scotienii ne-au intrebat, cand ne mai viziteaza Diana? In rest, va sta f bine pe fundalul verde, pup

    ReplyDelete
  3. in glasgow am gasit un club misto pana la urma si a fost ft tare! si da erau unii care vindeau cocaina si te stiau:)

    ReplyDelete
  4. Aprob si eu...foarte frumoase pozele..eu eram sigura ca Luci Baby vrea sa intre in cadru cu barba lui...l-am ginit de cand a plecat..smecheranu..ce numai Andrei sa fie in ton?!
    pup si pe fete si pe Pirka...si la multa distractie!!! Cami

    ReplyDelete
  5. Intradevar, Luciane, barba-i cool! Si, zici ca-i roscata peste tot? Sau isi schimba culoarea in functie de starea de spirit?

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.