Wednesday, July 22, 2009

Stilul urban

Am descoperit astazi un nou cuvant care isterizeaza masele din Romania. Si cum nu prea sunt in Romania, m-am gandit sa postez aici descoperirile mele si sa inteb uimit daca asa e.

Cuvantul descoperit este gen. Dupa un search pe google am descoperit urmatoarea chestie:

1. Aproape imposibil de definit, "gen" este folosit la finalul unui enunt, ca o relativizare a acestuia sau ca o verbalizare a punctelor de suspensie.
Exemple: Am ars-o intelectual gen.
Sooo, chiar se aude in strada acest cuvant gen?

8 comments:

  1. Eu il auzeam zi de zi cand eram in Romania, deci acum un an :)

    ReplyDelete
  2. Acum nu vreau sa sun arogant, dar cercurile prin care ma invarteam eu cred ca sunt prea selecte pentru astfel de exprimari. :)

    ReplyDelete
  3. E un fel de "lah" singaporez. :))

    ReplyDelete
  4. E cam de un an. Esti asa de martea trecuta... . Acum deja lumea e in faza urmatoare, in care se cauta deja alt cuvant.

    O sa te intorci badea Cartan din Singapore, n-o sa te mai poti adapta la societatea romaneasca.

    ReplyDelete
  5. Doamne-ajuta sa gasesc eu pe internet toate cuvintele necesare pentru supravietuire in RO.

    ReplyDelete
  6. Eu il auzeam in fiecare zi in metrou, nu in cercurile in care ma invarteam. Nu aveam masina, ca altii :)

    ReplyDelete
  7. Apare si in melodii, apare si in discutii ;) da e urban cuvantul ;)

    ReplyDelete
  8. se pare ca a cam murit gen.. pacat de el, ca era un cuvant bun :D

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.