Monday, July 6, 2009

Speech-ul de care n-am avut parte

Desi dimineata de astazi a inceput ca de obicei, printr-o dilatare a dublei mele personalitati, pe de o parte, Andrei cel lenes, care ar vrea sa doarma pana tarziu, apoi sa ia o pauza de la dormit odihnindu-se putin, si Andrei cel care are de terminat o lucrare de licenta si care si-ar dori sa se trezeasca la 7-8 dimineata, sa lucreze non stop si sa fi terminat lucrarea acum cateva luni. E lesne de inteles, descriind putin situatia mea curenta: lucrarea de licenta nici pe departe terminata, cine are de obicei castig de cauza.

Buuun, incheind paranteza cu lupta interioara care ma consuma zi de zi, as vrea sa povestesc un pic despre cum e sa ai o revelatie, si mai ales ce LA CE revelatie ma refer.

Cum e sa ai o revelatie? E... bine :)

La ce revelatie ma refer? Ca, am aproape terminat facultatea, dar, nu am avut parte de ceremonia de absolvire, si, mai ales, nu am avut parte de speech-ul pe care unii studenti, norocosi, il tin la cursul festiv. Dar, intelepciunea populara ne invata ca oamenii puternici au parte de incercari extraordordinare (vezi Fat-Frumos), asa ca am decis sa nu ma intristez, sa-mi ridic semet privirea catre cer, si sa va ofer spre vizionare un filmulet care prezinta un student pus pentru ultima oara in fata profesorilor si a colegilor lui de facultate. In caz ca sunteti interesati, pe tip il cheama Grand Schindler si face cateva proiecte in domeniul 3D Vision.



3 comments:

  1. Nici unul dintre studenții care au vorbit la ceremonia noastră de absolvire nu cred ca s-a considerat norocos ca trebuia sa fie acolo.

    Mai bine ca n-ai fost, te enervai degeaba :P

    ReplyDelete
  2. Era o treaba sa-l vedem pe Q-man ca tine un speech ca baiatul asta :)

    ReplyDelete
  3. A fost o rusine; o reunire a CC.

    ReplyDelete

Vorbeste cu mine, nu fi timid.