Monday, June 29, 2009

Very nice pictures la!

Marcel: Sunt primul ursulet din plus care a facut diving, stabilind recordul mondial la adancime la 17m!
Andrei: Noroc de mine, ca altfel ramaneai doar cu nisip in blana aia alba!


Povestea: Weekendul care tocmai s-a incheiat am fost cu tovarasu Marcel si o gasca de studenti la diving in Malaysia, mai exact in Pulau(traducere libera: insula) Dayang.

Impresii: viata sub apa e foarte tare. Am vazut corali, multi pesti colorati si multe vietati ciudate. Senzatia de a avea apa deasupra ta cat un bloc cu 4 etaje e foarte de tare, iar peisajul e diferit.

Concluzia: am luat licenta Open Water Diver License, ceea ce inseamna ca deacum pot sa ma scufund unde vrea muschiu meu!


Daca va intrebati care sunt eu, al doilea de la stanga.


La fel, al doilea de la stanga, primul de la stanga e buddy-ul meu CCM (Chu Ching Min parca..)

No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.