Sunday, June 14, 2009

Mens sana in corpore sano

Dragi mei, am vesti importante din Orientul Indepartat. Prietenul vostru, aka eu, cel slabut si simpatic, si-a schimbat stilul de viata (partial) si invata din greu sa dea bataie.

Totul s-a intamplat acum cateva saptamani cand mi-am dat seama ca am tot, faima, bogatii, fata de calitate, si totusi nu ma simt implinit. M-am inchis in camera mea, si, timp de 3 zile parea ca zac. Doar parea pentru ca de fapt, gandeam! Am iesit intr-un final, stiind ce vreau sa fac. Ma apuc de muay thai! Linkul e blogul noului meu instructor de muay thai, caruia ii multumesc pe aceasta cale (poate o sa invete si el candva romana si o sa citeasca aceste randuri). Pe scurt, o data pe saptamana mergem la 2 ore de antrenament intensiv. Si cand zic intensiv, ma refer la un antrenament dupa care timp de 4 zile ai febra la gambe.

Pe langa antrenamentul de muay thai, merg si la sala, adica, atentie celor care ma priveau de sus, fac muchi. Nu vreau sa par acum un fel de Mircea Badea al blogosferei, dar, va previn, nu va jucati cu mine pentru ca sunt instabil ca TNT-ul.



No comments:

Post a Comment

Vorbeste cu mine, nu fi timid.